تاریخ: ۰۶ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۲:۲۶
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۴۲۹۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش عجیب سود « ملل »

می متالز - سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار با ۲۹ درصد رشد و سپرده‌های پس‌انداز موسسه اعتباری ملل با ۷۱ درصد افزایش روبه‌رو شد.
افزایش عجیب سود « ملل »

به گزارش می متالز، براساس صورت‌های مالی موسسه اعتباری ملل (حسابرسی نشده) برای ۱۲ ماه منتهی به ۲۹ اسفند گذشته، سپرده‌های دیداری این موسسه ۲۰ درصد کاهش داشت. سود هر سهم این موسسه در دوره مالی یادشده به ازای هر سهم 21.6 تومان اعلام شد که در سال مالی قبل (۲۹ اسفندماه ۱۳۹۶) 1.2 تومان بود. این رقم نشان‌دهنده رشد ۱۷۳۶ درصدی سود هر سهم سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ است.

درآمد کارمزدی این موسسه نیز از رقم 8.5 میلیارد تومان در سال مالی ۱۳۹۶ به 31.5 میلیارد تومان در سال مالی ۱۳۹۷ افزایش ۲۷۰ درصدی را نشان می‌دهد. سود انباشته موسسه نیز از رقم 10.5 میلیارد تومان به بیش از 121 میلیارد تومان در سال ۹۷ رسید.

اندوخته قانونی موسسه اعتباری ملل نیز با ۳۱ درصد افزایش از رقم 62.41 میلیارد تومان به 82.01 میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ رسید بر اساس این گزارش، موجودی نقد موسسه نیز ۱۵۷ درصد در سال ۱۳۹۷ نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش داشت. سرمایه‌گذاری در سهام و سایر اوراق بهادار موسسه اعتباری ملل نیز ۳۴درصد در مدت یادشده افزایش داشت.

عناوین برگزیده