تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۴۵۰۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با نمایشگاه فرصت های ساخت داخل صورت می گیرد؛

برگزاری گردهمایی معاونان پارلمانی وزارتخانه ها 29 تیرماه به میزبانی وزارت صمت

می متالز - معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری گردهمایی معاونان امور حقوقی و مجلس و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی زیر مجموعه آنها در روز شنبه 29 تیرماه به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
برگزاری گردهمایی معاونان پارلمانی وزارتخانه ها 29 تیرماه به میزبانی وزارت صمت

به گزارش می متالز، سید شریف حسینی با اعلام این خبر، افزود: حسینعلی امیری «معاون پارلمانی رییس جمهوری» و رضا رحمانی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» به عنوان سخنرانان ویژه در این گردهمایی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این گردهمایی که تحت عنوان شورای مشورتی و هماهنگی تشکیل خواهد شد، روز شنبه 29 تیرماه از ساعت 10 تا 12 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن خلیج فارس، سالن کنفرانس مروارید برگزار خواهد شد.

معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی، گفت: تعامل و ارتباط بیشتر دولت و مجلس در حوزه های مختلف کاری از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از برگزاری این گردهمایی معاونان و مدیران کل پارلمانی دستگاه های اجرایی از نمایشگاه فرصت های ساخت داخل بازدید خواهند کرد.

عناوین برگزیده