تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۶۸۱۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

ترجمان «رونق تولید» با ثبت رکورد بازاریابی و فروش در فولاد خراسان

می متالز - مجتمع فولاد خراسان با پشت سر نهادن رکورد قبلی فروشِ انواعِ محصولات خود، در مهرماه امسال موفق شد نصاب ماهانه جدیدی را در حوزه بازاریابی و فروش بزرگ‌ترین قطب صنعت و تولید شرق کشور ثبت کند.
ترجمان «رونق تولید» با ثبت رکورد بازاریابی و فروش در فولاد خراسان

به گزارش می متالز، معاون بازاریابی و فروش «مجتمع فولاد خراسان» با بیان این که مجموع فروش ماهانه محصولات این شرکت در مهرماه امسال به تناژ ۱۶۵ هزار و ۳۸۳ تن بالغ شد، افزود: مجموع فروش محصولات شرکت، شامل: آهن اسفنجی، شمش فولادی و مقاطع نوردی، ۱۱۶۵ تُن ارتقا را نسبت به رکورد قبلی، که با تناژ ۱۶۴ هزار و ۲۱۸ تن در اسفندماه ۱۳۹۲ به ثبت رسیده بود، نشان می‌دهد.
محمدحسن پارسا افزود: دستیابی به این رکورد، حاصل تلاش ارزنده همکاران ستادی، تأمین و پشتیبانی و نیز تلاشگران حوزه تولید این مجموعه است که موفق شده‌اند با وجود چالش‌های ناشی از تحریم‌های زورگویانه، شعار «رونق تولید» را با واژه‌های همت و پشتکار ترجمه کنند.
وی یادآور شد: امیدواریم که با بازاریابی هدفمند در بازارهای داخلی و پیگیری اهداف صادراتی «فولاد خراسان» و استمرار تولید باکیفیت محصولات شرکت، در کنار بهره‌گیری حداکثری از توان فکری، عملیاتی و توانمندی‌های موجود شاهد توفیقات ارزنده‌تری در مسیر تحقق برنامه‌های تولیدی، بازرگانی و صادراتی بزرگ‌ترین قطب صنعت شرق کشور باشیم.
مدیر بازاریابی و فروش فولاد خراسان هم با اشاره به اهمیت دستیابی به این نصاب تازه، گفت: در پی خلق این رکورد، تحقق بودجه سالانه شرکت در پایان مهرماه به ۱۰۲ درصد رقم پیش‌بینی شده رسید و این موضوع با توجه به اهمیت تأمین نقدینگی در فرآیند تولید، ارزش ارتقای رکورد فروش را نشان می‌دهد.
حسین بختیاری افزود: با وجود چالش‌های گوناگون، بدون شک تلاش همکاران در پشتیبانی و تأمین مواد اولیه و استراتژیک، هم افزایی بسیار خوب ارکان مدیریتی و عملیاتی مجموعه در تداوم کار گروهی و نیز کیفیت بالای محصولات تولیدی مجتمع در خلق این کامیابی اثرگذار بوده است.

عناوین برگزیده