تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۴۳۲
کد خبر: ۷۶۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رزمایش پدافند غیرعامل با همکاری شرکت سیمان ممتازان برگزار شد

می متالز - رزمایش پدافند غیر عامل با همکاری شرکت سیمان ممتازان ، نیروگاه سیکل ترکیبی، صنایع جنبی مس شهید باهنر و حضور تیم های امدادی و تخصصی استان از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، ناحیه انتظامی، پلیس فتا، پایگاه مقاومت بسیج کارگری در نیروگاه سیکل ترکیبی باغین برگزار شد.
رزمایش پدافند غیرعامل با همکاری شرکت سیمان ممتازان برگزار شد

به گزارش می متالز، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کرمان در این رزمایش گفت: امروزه دشمن تحریم‌ها و تهدیدات متنوعی را علیه کشور ما اعمال کرده که مقابله با آنها نیازمند آگاهی بخشی، آموزش و برگزاری رزمایش های مختلف دفاعی است.

پیمان سلاجقه، با بیان اینکه پدافند غیر عامل یک اصل همیشگی و اساسی است که باید مدنظر همگان قرار گیرد،گفت: پدافند غیرعامل از بدو تولد انسان آغاز و تا همیشه عمر بشر مورد نیاز است و متعلق به یک دوران و زمان خاصی نیست.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل مصونیت‌سازی و آمادگی بشر در برابر اقداماتی است که حیات و زندگی او را به خطر می‌اندازد، خاطرنشان کرد: باید به صورت جدی با برنامه‌ریزی مناسبت، فرهنگ‌سازی و نقش و تأثیر پدافند غیرعامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را به عنوان یک اصل مهم و اساسی مدنظر قرار داد و در این زمینه برنامه ریزی کرد.

عناوین برگزیده