تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۹۹۶۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده و منتخب مردم خرم‌آباد

وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه‌آهن لرستان نیازمند رسیدگی است

می متالز - منتخب مردم خرم‌آباد، چگنی در مجلس یازدهم ضمن تأکید بر رسیدگی به آخرین وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد گفت: تأمین اجتماعی در پذیرفتن لیست بیمه و مهلت وصول بدهی‌های این نیروها همکاری لازم را داشته باشد.
وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه‌آهن لرستان نیازمند رسیدگی است

به گزارش می متالز، مهرداد ویس‌کرمی در دیدار با جهانی، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان ضمن تأکید بر رسیدگی به آخرین وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد اظهارکرد: اداره کل تأمین اجتماعی در پذیرفتن لیست بیمه و مهلت وصول بدهی‌های این نیروها برای جلوگیری از اخراج بقیه نیروهای فعال در این پروژه، همکاری لازم را داشته باشد.

وی رفع مشکلات بیمه‌ای کارگران ساختمانی را از اولویت‌های دیگر اداره کل تأمین اجتماعی دانست و افزود: تأمین اجتماعی استان بیش از آنکه تأمین‌کننده اهداف و برنامه‌های صندوق باشد، باید مدافع حقوق مردم در استان بوده و بتواند زمینه هر چه بیشتر مشمولان کمک‌های بیمه‌ای دولت را در استان فراهم کند.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم عنوان کرد: صندوق بیمه تأمین اجتماعی در کشور طی سال‌های اخیر زیان‌ده بوده و نباید این امر سبب شود که به بیمه‌گذاران در استان‌های محرومی همچون لرستان، فشار وارد کند و آنان را از کم‏ترین حقوق خود محروم سازد.

وی بیان کرد: لازم است برنامه‌ها و نیازهای اداره کل تأمین اجتماعی تدوین شود و هر جایی که احساس شود با پیگیری نمایندگان مجلس، گره‌ای از مشکلات بیمه‌ای مردم استان مرتفع می‌شود، این آمادگی وجود دارد تا در مجلس شورای اسلامی در راستای مرتفع ساختن این مشکلات، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

منبع: سپهر غرب
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!