تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۶
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۰۰۴۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق بازرگانی آبادان مطرح کرد:

طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه آبادان نویدبخش روزهای درخشان است

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: طرح‌های توسعه‌ای بزرگ فرودگاه بین‌المللی آبادان که هم‌اکنون در حال اجرا بوده نویدبخش روزهای درخشان صنعت هوانوردی در این شهر است.
طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه آبادان نویدبخش روزهای درخشان است

به گزارش می متالز، غلامرضا اکبری زاده در گفتگویی اظهار کرد: عدم برقراری پرواز از فرودگاه بین‌المللی آبادان به سایر نقاط جهان باعث شده تا ارزآوری از مراکز تجارت جهان به منطقه آزاد اروند به شدت کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه حضور ایرلاین‌های خارجی موجب تقویت ظرفیت‌های گردشگری منطقه آزاد اروند و همچنین تقویت حوزه سیاسی و امنیتی کشور می‌شود، افزود: وجود اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند ضرورت برقراری پروازهای خارجی برای تجار و بازرگانان را دوچندان کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در ادامه سخنان خود به طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه بین‌المللی آبادان اشاره کرد و توضیح داد: تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی آبادان و همچنین ساخت جاده دسترسی به ترمینال جدید و بهسازی ترمینال قدیم بخشی از طرح‌های عمرانی بزرگ این فرودگاه است که ضرورت دارد از مدیریت فعلی تقدیر و تشکر شود.

اکبری زاده با تاکید بر اینکه طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه بین‌المللی آبادان نویدبخش روزهای درخشان صنعت هوانوردی در این شهر است، عنوان کرد: در اغلب مناطق توسعه یافته گردشگری دنیا شبکه حمل و نقل با کیفیت و مطلوب و مناسب وجود دارد و تردیدی نیست که رشد صنعت گردشگری مدیون توسعه سیستم حمل و نقل است؛ امروزه یکی از معیارهای سنجش سطح توسعه یافتگی هر سرزمینی، نظام حمل و نقل آن سرزمین است.

منبع: بازار
عناوین برگزیده