تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۴
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۱۰۱۴۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران اعلام کرد:

نخستین نمایشگاه بین المللی امسال در خرداد ماه برگزار می شود

می متالز - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: نخستین نمایشگاه سال 99 در نیمه دوم خرداد ماه و با شعار سال «جهش تولید» و با رویکرد دستاوردهای مقابله با کرونا در بخش های مختلف صنعت و اجتماعی دایر می شود.
نخستین نمایشگاه بین المللی امسال در خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش می متالز، بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در گفتگویی با خبرنگاران درباره از سرگیری برگزاری نمایشگاه ها با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کشور گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری نخستین نمایشگاه در سال 99 با حفظ اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در خرداد ماه هستیم.

حسین زاده گفت: نخستین نمایشگاه سال 99 در نیمه دوم خرداد ماه احتمالا در 29 تا31، با عنوان شعار سال «جهش تولید» و با رویکرد دستاوردهای مقابله با کرونا در بخش های مختلف صنعت و اجتماعی دایر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تولیدکنندگان مواد بهداشتی سلولوزی، شوینده و پاک کننده و تولید کنندگان ماشین آلات و ابزار آلات مرتبط با تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و دارویی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

حسین زاده با تاکید بر حفظ و برقراری شرایط توجه به مسائل بهداشتی در زمان برگزاری نمایشگاه گفت: تمام اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای ضدعفونی شدن محیط محل برگزاری نمایشگاه مانند رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران, فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی مانند تونل در درب ورودی سالن , اسپری الکل در غرفه ها و ماسک به کار گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه متخصصین می باشند، تصریح کرد: طبق صحبتی که مدتی قبل اعلام شد، عموم مردم می توانند به منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی, از طریق وبسایت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به آدرس iranfair.com به صورت مجازی از این نمایشگاه به صورت مجازی بازدید کنند.

عناوین برگزیده