تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۷
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۱۰۲۱۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
علی امرایی:

سنگان، نماد تحقق شعار سال در جهش تولید است

می متالز - تامین مواد اولیه کارخانه‌های فولادی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های زنجیره تامین فولاد و دستیابی به سند چشم‌انداز توسعه کشور است که ضمن افزایش فرصت‌های شغلی و همچنین حفظ اشتغال موجود در این بخش از صنعت، موجب رونق تولید و تحقق برنامه‌های چشم‌انداز اقتصادی کشور می‌شود.
سنگان، نماد تحقق شعار سال در جهش تولید است

به گزارش می متالز، علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بر نقش معدن و جایگاه سنگان در اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد سنگان در دو بخش گندله‌سازی و کنسانتره‌سازی در راستای طرح‌های توسعه گروه فولاد مبارکه اصفهان، هم‌اکنون با حداکثر ظرفیت ممکن تولید در حال فعالیت است.

وی افزود: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سال ۹۴ در استان خراسان رضوی، با سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان و به‌منظور تامین مواد اولیه فولاد مبارکه و کشور به ثبت رسید.

وی افزود: کارخانه گندله‌سازی ۵ میلیون تنی این شرکت در مردادماه ۱۳۹۶ افتتاح و هم‌اکنون نیز کارخانه ۵ میلیون تنی کنستانتره سازی آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

امرایی مجموعه فعالیت‌های گسترده این شرکت جهت رفع مشکلات به‌ویژه در تامین آب، حمل‌ونقل ریلی، صیانت از محیط‌زیست و حفاظت از منابع انسانی و ایفای مسئولیت‌های متعدد اجتماعی به‌عنوان محور فعالیت‌های این شرکت برشمرد و گفت: با همت کارکنان و تلاشگران این شرکت و هماهنگی و همدلی بین مدیران و کارکنان، خوشبختانه کارخانه، با بالاترین راندمان تولید در حال فعالیت است.

امرایی به ثبت رکوردهای متوالی تولید و تحویل به مشتری از طریق حمل‌ونقل ریلی در این شرکت اشاره کرد و گفت: فولاد سنگان همگام با سیاست‌های هلدینگ فولاد مبارکه در راستای تامین زنجیره مواد اولیه فولاد گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در این شرکت گفت: صیانت از سرمایه‌های انسانی و اجتماعی و اقتصادی شرکت بسیار حائز اهمیت بوده ازاین‌رو با بالاترین حساسیت نسبت به‌ سلامت کارکنان و ایجاد محیط سالم و مطمئن تلاش شده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: کارکنان این شرکت در شرایط بحرانی شیوع ویروس کووید ۱۹، با رعایت کلیه دستورالعمل‌های مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه گندله به میزان ۳۸۱ هزار و ۹۳ تن شدند.

امرایی تاکید کرد: این شرکت با ارسال روزانه بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ تن گندله به‌صورت حمل ریلی، علاوه بر شکستن رکورد ارسال گندله توسط حمل‌ونقل ریلی در فروردین‌ماه، ضمن کاهش تردد حمل‌ونقل جاده‌ای، کاهش تصادفات و صیانت از محیط‌زیست، گامی در تامین مواد اولیه بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه یعنی شرکت فولاد مبارکه برداشتند. وی با تاکید بر نقش راهبردی و محوری فولاد سنگان در تامین مواد اولیه کارخانه‌های فولادی افزود: فولاد سنگان با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق شعار سال از طریق ایجاد اشتغال و رشد تولید، نوید پیشرفت و خودکفایی در زنجیره تأمین فولاد را در آینده می‌دهد.

عناوین برگزیده