تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۱
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۱۰۳۰۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز ثبت رکورد در کانال یک میلیون و ۴۷ هزارتایی رخ داد:

معاملات مشکوک دو بانک، ملی مس، سه شرکت سرمایه گذاری + ۹ نماد

می متالز - در روز ثیت رکورد شاخص در کانال یک میلیون و ۴۷ هزار واحدی، دو بانک، ملی مس، سه شرکت سرمایه گذاری و ۹ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک دو بانک، ملی مس، سه شرکت سرمایه گذاری + ۹ نماد

به گزارش می متالز، در جریان معاملات ومین روز کاری این هفته، بازار سهام با ادامه تقاضا در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که بسیاری از نمادها با فشار فروش همراه بودند و برخی نمادها نیز در نهایت به صف فروش رسیدند. در نهایت شاخص با رشد 4484 واحدی به کانال یک میلیون و 47 هزار واحدی و بیشتر متاثر از بازگشایی نماد سایپا به معاملات امروز پایان داد.

به این ترتیب بیش از 10.6 هزار میلیارد تومان در بورس و 4.5 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک صادرات، بانک ملت، ملی مس، بانک تجارت به همراه بانک پارسیان به ترتیب با داد و ستد بیش از 670، 634، 491، 489 و 478 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 8 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت مارگارین حاضر در بازار اول معاملات بورس ضمن رشد 4.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 25.1 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های نفت ایرانول، سیمان سپاهان، بانک ملت، پگاه اصفهان، تامین سرمایه بانک ملت، سرمایه گذاری شفا دارو، قند نیشابور، بانک خاورمیانه، سخت آژند، گروه توسعه هنر ایران، ملی مس، سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری پارس توشه و نساجی بروجرد مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک، ملی مس، سه شرکت سرمایه گذاری، تداوم حضور تامین سرمایه بانک ملت برای چهارمین روز متوالی و 8 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده