تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۳
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۱۰۳۰۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

رتبه هشتم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۸ تا کنون بیش از چهار هزار و هفتصد و سی میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده که از این حیث استان گلستان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.
رتبه هشتم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

به گزارش می متالز، حسین طلوعیان در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود : از محل اعتبارات سال ۹۸ تا کنون بیش از بیست و دو هزار و پانصد و پنجاه و دو میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به سیصد و هفتاد و یک واحد و طرح از محل طرح رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانکها ابلاغ شده است.

وی افزود : از این میزان  تعداد ‌یکصد و نوزده واحد موفق به اخذ چهار هزار و هفتصد و سی میلیارد ریال تسهیلات شده اند، که در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه هشتم را در سطح کشور در اختیار داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز که از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است، تا کنون درخواست هفتاد و پنج واحد در کارگروه تصویب و جهت اخذ شش هزار و یکصد و نوزده میلیارد ریال تسهیلات به بانک های استان معرفی شده اند که در این زمینه با پرداخت حدود یک هزار و سیصد و نود میلیارد ریال به شانزده واحد رتبه چهارده کشور را در اختیار داریم.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور بیان کرد: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز که تا کنون دویست و پنج واحد جهت اخذ هفت هزار و چهل و هشت میلیارد ریال تسهیلات به بانکها معرفی شده اند، چهل و دو واحد تولیدی استان میزان یک هزار و دویست و بیست و یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت نموده اند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ گردید.

عناوین برگزیده