تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۷
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۰۳۷۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

لزوم تسریع در واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی قم

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برای جذب سرمایه گذاران در استان باید در واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی قم تسریع صورت بگیرد.
لزوم تسریع در واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی قم

به گزارش می متالز، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به مانع برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار کرد: کمبود آب در شهرک‌های صنعتی استان مشهود است و اگر این مشکل رفع نشود، باید در جذب سرمایه گذاری و توسعه واحدهای صنعتی در استان تجدیدنظر کنیم.

وی ادامه داد: کمبود آب موجب شد که جذب سرمایه گذار برای واحدهای صنعتی  در استان قم در سال گذشته نسبت به سال 1397 کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در شهرک صنعتی شکوهیه کمبود است و کمبود زمین برای واحدهای شیمیایی و مواد غذایی در این شهرک وجود دارد.

سیجانی با اشاره به مصرف گاز واحدهای صنعتی استان قم اظهار کرد: برخی از واحدهای صنعتی استان، انشعاب‌های گاز با ظرفیت بالا گرفتند، در حالی که مصرف آن‌ها خیلی کمتر از پیش‌بینی‌ها در جواز است.

وی ادامه داد: سرمایه گذار برای احداث نیروگاه کوچک گازی در شهرک صنعتی شکوهیه آماده است و در صورت اعطای مجوز گاز به این سرمایه توان تولید بخشی از برق مورد نیاز این شهرک را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: برای جذب سرمایه گذاران در استان باید در واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی تسریع صورت بگیرد و گرنه با مهاجرت صنعت گران از استان قم مواجه خواهیم بود.

عناوین برگزیده