تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۸
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۰۳۸۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیای 25 واحد تولیدی راکد در استان قم

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: به دنبال احیای 25 واحد تولیدی راکد در استان در سال جاری هستیم و این برنامه با توجه به اراده موجود در مدیریت استان قم قابل تحقق است.
احیای 25 واحد تولیدی راکد در استان قم

به گزارش می متالز، محمود سیجانی امروز در قم با اشاره به اهمیت شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار کرد: برای این که در سال جهش تولید بتوانیم که افزایش جذب سرمایه گذاری و توسعه واحدهای تولیدی موجود را در استان شاهد باشیم، باید شهرک‌های صنعتی استان قم از جمله زیرساخت‌های این شهرک‌ها را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: وضعیت آب، برق، گاز و زمین در شهرک‌های صنعتی استان قم مورد پایش قرار گرفتند و تعیین و تکلیف سهم دستگاه‌های خدمت رسان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم برای تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قم صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: تصمیم گرفته شده است تا با ممیزی دوباره انرژی در واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان، ظرفیت‌های خالی در این زمینه آزاد شود، همچنین برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک‌ها صورت گرفته است.

سیجانی تسریع در واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی استان قم را برای جهش سرمایه گذاری ضروری دانست و تصریح کرد: در استان دو هزار و 230 واحد تولیدی دارای مجوز داریم که حدود 250 واحد راکد و  غیرفعال است و به دنبال عارضه یابی و شناسایی مشکلات این واحدها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال احیای 25 واحد تولیدی راکد در استان قم در سال جاری هستیم، این برنامه با توجه به اراده موجود در مدیریت استان قابل تحقق است، سال گذشته هم تعدادی از واحدهای تولیدی راکد را در استان قم احیا کردیم، همچنین به دنبال استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی راکد برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان هستیم.

عناوین برگزیده