تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۱۰۳۹۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رییس کل دادگستری استان مرکزی از صنایع ماشین سازی و ایرالکو در اراک بازدید کرد

می متالز - رییس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی از مسوولان دستگاه قضایی استان از سه شرکت مادر تخصصی استان شامل ماشین سازی و ایرالکو بازدید کردند.
رییس کل دادگستری استان مرکزی از صنایع ماشین سازی و ایرالکو در اراک بازدید کرد

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی در حاشیه بازدید از صنایع استان مرکزی در اراک افزود: مسوولان قضایی باید نقش خود را در خدمت رسانی به جامعه صنعت و تولید با حضور در میدان نشان دهند.

وی اظهار داشت: قوه قضاییه می‌کوشد در تحقق شعار که مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری فرموده‌اند، به وظیفه خود عمل کند و صنعت و قشر تولیدکننده را یاری دهد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: فعالیت در جامعه باید به شکلی باشد که عدالت اجرا و جهش تولید محقق شود، اما نباید انگیزه‌ها در بخش‌های اقتصادی از تولید کنندگان سلب شود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: بازدید از صنایع این فرصت را به دستگاه قضا می‌دهد تا با ظرفیت‌های صنایع استان آشنا موانع شناسایی شوند.

وی اظهار داشت: مشکلات در این بازدید‌ها شناسایی و در کارگروه‌های تخصصی در هر صنعت به صورت تخصصی مطرح و به رییس قوه قضاییه برای تصمیم گیری ملی منتقل می‌شود.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسوولان دستگاه قضایی استان و مدیران اجرایی استان از سه شرکت مادر تخصصی استان شامل ماشین سازی، آلومینیوم و ایرالکو بازدید کردند.

همچنین بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

عناوین برگزیده