تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۱۰۴۱۴۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

طرح مقابله با سوداگری مسکن پس از 2 سال تلاش همچنان در مجلس خاک می خورد

می متالز - نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت منتخبان مجلس یازدهم از طرح مقابله با سوداگری مسکن شد و گفت: دو سال برای این طرح تلاش شد اما با وجود تصویب در کمیسیون اقتصادی به صحن نرسید؛ این طرح فاصله فقیر و غنی را کاهش می دهد.
طرح مقابله با سوداگری مسکن پس از 2 سال تلاش همچنان در مجلس خاک می خورد

به گزارش می متالز، زهرا سعیدی مبارکه روز سه شنبه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: با پذیرش نقاط ضعف مجلس دهم باید بگویم در شرایطی مجلس دهم را آغاز کردیم که کشور در آستانه ظالمانه ترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم ها طی تاریخ معاصر بود، اما قدرت ایمان درون‌زای مردم بر قدرت برون‌زای زورگویان درحال غلبه است و پرچم انسانیت برق قله‌های اخلاق در دست ملت ایران قرار دارد.

وی ادامه داد: در بحران کرونا نه فروشگاهی غارت و نه بلوایی نظیر آنچه در کشورهای مرفه دنیا دیده شد را در کشور شاهد بودیم؛ چون اینجا هدف مردم غارت و بردن نیست بلکه بخشیدن است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه این مردم از تبعیض‌ها می‌رنجند، اظهار کرد: امروز زمان فرصت‌ها برای ملت ایران است و جهش تولید می‌تواند با مدیریت زمان و البته شایسته سالاری مزیت رقابت در عصر جدید باشد اما این به شرط نگاه ویژه به قشر کارگر، اصناف، کشاورزان، دامداران، مغنیان و جوانان امکان پذیر است.

این نماینده مجلس با تبریک به همه منتخبین مجلس یازدهم ابراز امیدواری کرد طرح مبارزه با سوداگری بازار مسکن که نمایندگان مردم در مجلس و کمیسیون اقتصادی برای آن بیش از دو سال تلاش کردند اما به صحن علنی نرسید مورد حمایت مجلس آینده قرار بگیرد زیرا فاصله غنی و فقیر را کاهش می‌دهد.

عناوین برگزیده