تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۹
بازدید: ۴۷۶
کد خبر: ۱۰۴۲۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
همزمان با فرارسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات

دیدار مدیرعامل هلدینگ «میدکو» با کارشناسان روابط عمومی و امور بین الملل آن مجموعه

می متالز - در این دیدار که روز شنبه 27 اردیبهشت 99 و همزمان با اولین روز از هفته روابط عمومی برگزار شد، کارشناسان روابط عمومی و امور بین الملل ستاد و شرکت های زیرمجموعه با برقراری ارتباط تصویری از کرمان و همدان با مدیر عامل میدکو دیدار کردند.
دیدار مدیرعامل هلدینگ «میدکو» با کارشناسان روابط عمومی و امور بین الملل آن مجموعه

به گزارش می متالز، دکتر علی اصغر پورمند با تسیلت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع) در تعریف روابط عمومی آن را یک رسانه دانستند که از گذشته در زندگی ما انسانها بسیار تاثیر گذار بوده و هست، ایشان با تاکید بر شناخت و توانایی ابزارهای ارتباطی گفت، حتی در گذشته که ابزار های ارتباطی کمتر بود، هر کسی  اطلاعات بیشتری در خصوص یک موضوع داشت بهتر می‌توانست مسائل را مدیریت کند، در نتیجه ما باید در خصوص ماهیت رسانه بیشتر و عمیق تر مطالعه کنیم.

وی گفت: امروزه وضعیت شبکه های اجتماعی مخصوصا تعداد دنبال کننده های این صفحات نشان دهنده وضعیت یک جامعه و نشان دهنده دغدغه های افکار عمومی در مورد موضوعات مهم جامعه است.  

مدیر عامل میدکو در ادامه افزود: انسانها برای پیشرفت جامعه خود باید ثروت آفرینی کنند، ثروت آفرینی یعنی انباشت و خلق فرصت ها، در حقیقت ایجاد فرصتی در دل فرصت های دیگر را ثروت آفرینی می‌گویند که به نظر من تمامی نیروهایی که به نوعی با میدکو همکاری می‌کنند در حال خلق فرصت هستند و این خلق فرصت با همکاری تک تک این افراد به دست می آید.

وی در پایان از تلاش های کارشناسان روابط عمومی و امور بین الملل میدکو تشکر و قدردانی کرد.

در ابتدای این مراسم دکتر سعید فیلسوفیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد میدکو گزارشی از اقدامات یکساله این واحد ارائه کرد.

منبع: میدکو
عناوین برگزیده