تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۱۰۴۶۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد:

لزوم شناخت و تعریف عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برنامه ریزی دقیق و جهش صادراتی، نیازمند شناخت و تعریف عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان است که باید با همکاری اعضای کارگروه توسعه صادرات استان احصاء، بررسی و مورد پیگیری واقع گردد.
لزوم شناخت و تعریف عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی افزود: شناخت و تعریف این عوامل می تواند نقش بسزایی در تدوین برنامه ها، ارزیابی عملکردها، تسهیل و تسریع در انجام فرآیندها، رفع موانع و مشکلات فراروی صادرات استان کردستان ایفا نماید.

وی خاطر نشان ساخت: توانمندسازی وتوسعه بنگاه های کوچک و متوسط با هدف افزایش صادرات، برنامه­ریزی در جهت افزایش سهم تولید صادراتی استان در سبد صادراتی و کمک به ایجاد، توسعه و تجهیز زیرساختهای پشتیبان صادراتی از مهمترین برنامه های این سازمان در حوزه تجارت خارجی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: ساخت در سال جهش تولید یکی از محورهای اساسی وزارت صمت، توسعه صادرات به عنوان پیشران جهش تولید مورد توجه جدی واقع گردیده است که با توجه به مزیت های تجاری – مرزی استان می تواند بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی اقتصادی استان کردستان فراهم نماید.

عناوین برگزیده