تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۱۷
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۱۰۵۰۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

لاستیک یزد چهارشنبه عرضه می‌شود

می متالز - تعداد ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم از شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد فردا در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود. این عرضه به روش ثبت سفارش درمحدوده قیمت ۴۰۱۰۰ ریال تا ۴۰۳۵۳ ریال خواهد بود.
لاستیک یزد چهارشنبه عرضه می‌شود

 آلومتک با صانیر قرارداد بست

به گزارش می متالز، آلومتک با صانیر قرارداد ۲۳۰ میلیارد ریالی منعقد کرد. این قرارداد مربوط به فروش سیم کرلو متناسب با درخواست خریدار است و نحوه تسویه به صورت پارت پارت در زمان تحویا کالا با درنظر گرفتن مالیات ارزش افزوده است.

 

 شفاف‌سازی سازه پویش

سازه پویش  در خصوص مجوز تغییر قیمت ۱۰درصدی شفاف‌سازی کرد. شرکت اعلام کرد: در خصوص نهایی نشدن برخی از نرخ‌های قرارداد محصولات به تبع بسته‌نشدن حساب مشتری عمده، اصلاحات گزارش فعالیت ماهانه اسفند به مبلغ ۵۶۰ میلیارد ریال بابت تعدیل در نظر گرفته تا تاریخ حاضر در نرخ محصولات به‌روزرسانی و در حساب‌ها اعمال شد.  از این مبلغ  بالغ‌بر ۳۳۰میلیارد ریال به تبع افزایش در بهای خرید نهاده‌های تولید بوده که اثر مالی آن بالغ بر ۲۳۰میلیارد ریال است که تاثیرات آن به زودی اعلام می‌شود.

 

 تعهدات جدید تامین سرمایه بانک ملت

تامین‌سرمایه بانک ملت  تعهد پذیره‌نویسی اوراق سلف موازی استاندارد فولاد مبارکه اصفهان به مبلغ یک هزار میلیارد تومان در بورس کالای ایران را بر عهده گرفت.

 

 پیشنهاد هیات مدیره بورس کالا برای افزایش سرمایه

گزارش توجیهی هیات مدیره  شرکت بورس کالای ایران برای پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸۶۰ میلیارد  ریال به مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته  و سایر اندوخته‌ها به منظور الزام شرکت در خصوص «تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌ها» که در ۲۷ اردیبهشت امسال به تصویب هیات‌مدیره رسید برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است. انجام این افزایش سرمایه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی ‌فوق‌العاده است.

 

انتقال ۱۰ درصد فرآورده‌های تزریقی به تیپیکو

سهامدار جدید شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران مشخص شد . در این راستا ۴۸/ ۹ درصد سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران بابت مطالبات به شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) انتقال بافت.

ارزش  این بلوک یک هزار و ۹۲۹ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال است و موضوع فعالیت تولید فرآورده‌های تزریقی شامل سرم‌های تزریقی و شست‌وشو، ویال آب مقطر، ویال‌های چشمی‌و تزریقی است.

 

مشکلات تولید در ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل اعلام کرد: عقب‌افتادگی‌های تولید در ماه‌های آینده جبران خواهد شد. با توجه به فعالیت‌های پیشگیرانه و رعایت دستورالعمل‌های صادره درخصوص پیشگیری از ویروس کرونا، ایران خودرو دیزل موفق به راه‌اندازی خطوط تولید خود در اردیبهشت شده است، اما مشکلات تامین خارجی خصوصا از چین با توجه به تعطیلات طولانی بابت شیوع ویروس کرونا باعث تاخیر در ارسال سفارشات شده است. «خاور» اعلام کرد: قطعا عقب‌افتادگی‌های تولید در ماه‌های آینده جبران خواهد شد و انتظار می‌رود عملیات جاری شرکت به‌صورت مستمر و با توان تولید بالا ادامه یابد.

 

سیمان تهران افزایش سرمایه ندارد

سیمان تهران برنامه‌ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی ندارد.سیمان تهران در شفاف‌سازی خود در سایت کدال اعلام کرد که بابت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی هنوز تصمیمی‌ نگرفته است.

 

افزایش سرمایه خوراک دام پارس منتفی شد

خوراک دام پارس اعلام کرد: با توجه به عدم موافقت شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر (سهامدار عمده) موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی املاک (عرصه) منتفی می‌شود.

عناوین برگزیده