تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۰۵۲۹۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
فرماندار اردستان تاکید کرد؛

ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز زواره

می متالز - ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش زواره این شهرستان، تضعیف حقوق دولتی را به همراه داشته است و باید ساماندهی شود.
ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز زواره

به گزارش می متالز، فرماندار اردستان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش زواره این شهرستان، تضعیف حقوق دولتی را به همراه داشته است و باید ساماندهی شود.

حمیدرضا تأملی در ادامه بیان داشت: مجموعه‌ای از سهل‌انگاری و عدم نظارت در حوزه‌های مأموریتی تعدادی از دستگاه‌ها، در کنار سودجویی افرادی در شهر زواره باعث شده امروز در دو نقطه دشت انقلاب و دشت وحدت (آهنگرآباد) شاهد ساخت و سازهای زیاد غیرمجاز باشیم.

تأملی با بیان این که قطعاً مسوولیت اصلی بحث تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و باغات با جهاد کشاورزی شهرستان است، تصریح کرد: متولی صدور پروانه ساخت و ساز هم شهرداری است که باعث شده این اتفاقات انجام شود.

فرماندار اردستان افزود: کلیه دستگاه‌های خدماتی که در ارتباط با اراضی دشت وحدت و انقلاب درگیر هستند باید تا تهیه طرح ساماندهی این مناطق خدمات جدید خود را متوقف کنند.

وی با بیان این که مجموعه‌ای از حقوق دولتی در پرونده‌های دشت انقلاب و وحدت شهر زواره تضییع شده است، تأکید کرد: برای اینکه بتوانیم این وضعیت را ساماندهی کنیم، باید جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با کمک شهرداری نسبت به شناسنامه کردن این دو نقطه اقدام کنند.

تأملی در ادامه گفت: اتفاقاتی نظیر جرم‌خیزی و ناامنی دشت‌های وحدت و انقلاب باعث ایجاد مشکلاتی برای شهرستان شده که نیاز است این دو نقطه هرچه زودتر ساماندهی شود.

منبع: قلم
عناوین برگزیده