تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۲
بازدید: ۵۵۵
کد خبر: ۱۰۵۴۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

اپلیکیشن «سامانه پایش سلامت کارکنان» در شرکت مس راه‌اندازی شد

می متالز - اپلیکیشن «سامانه پایش سلامت کارکنان» در شرکت مس راه‌اندازی شد.
اپلیکیشن «سامانه پایش سلامت کارکنان» در شرکت مس راه‌اندازی شد

به گزارش می متالز، «سیدمهدی روح‌الامینی» گفت: با توجه به درخواست امور بهداشت و درمان و ایمنی، بهداشت و محیط زیست درخصوص ایجاد اپلیکیشن ثبت اطلاعات خوداظهاری علائم بیماری و ثبت موارد عدم رعایت بهداشت، به‌منظور پایش سلامت افراد و محیط کار، اپلیکیشن «سامانه پایش سلامت کارکنان» تولید شده و آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به انتقال اطلاعات پرسنلی موجود به جدول‌های سیستم، افزود: این اپلیکیشن قابلیت‌هایی ازجمله احراز هویت فرد با ارسال پیامک و کنترل کد ملی، نمایش اطلاعات شناسنامه‌ای و کارمندی افراد، امکان خوداظهاری علائم بیماری توسط پرسنل، بازخورد پیشنهاد سیستمی در قبال انجام خوداظهاری و... را دارد.

روح‌الامینی ادامه داد: همچنین امکان ثبت گزارش‌های عدم رعایت موارد بهداشت فردی و محیطی، امکان ثبت اطلاعات درخصوص افراد مشکوک به کرونا یا در تماس با آن‌ها، امکان اخذ گزارش‌های مدیریتی برای پیگیری اطلاعات ثبت‌شده در سیستم، پایش افراد و تماس با آن‌ها از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

سرپرست طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه «سامانه پایش سلامت کارکنان» بر بستر اینترنت پیاده‌سازی شده، گفت: این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید 4.1 به بالا قابل نصب و بهره‌برداری است؛ همچنین نحوه دسترسی به فایل برنامه برای نصب و استفاده، با همکاری روابط عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عناوین برگزیده