تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۰۵۴۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه خاتم، استانداری و سازمان صنعت خراسان جنوبی

می متالز - قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی تفاهم‌نامه همکاری در حوزه مطالعات واکتشافات و فرآوری محصولات معدنی امضا کرد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه خاتم، استانداری و سازمان صنعت خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه بخش صنعت و معدن و در راستای اجرای سند چشم‌انداز ۱۴۰۴، روز سه‌شنبه (۳۰ اردیبهشت‌ماه) در مراسمی با حضور  سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای امضا شد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این جلسه گفت: استان خراسان جنوبی یکی از مستعدترین استانها و از مهمترین استانهای مرزی است و هنگامی که حضور پررنگتر قرارگاه خاتم در این استان مطرح شد ما از این موضوع استقبال کردیم.
 محمد افزود: با توجه به اینکه در حوزه حمل و نقل ریلی، توسعه زیرساخت های شهری، کشاورزی و توسعه صنعت و معدن امکان همکاری قرارگاه خاتم با این استان وجود دارد تفاهم‌نامه‌ای تنظیم و امضا شد تا بر اساس تعهدات فی‌مابین با جدیت به حوزه اجرا وارد شویم.
محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه امکان حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در استان فراهم خواهد شد تا هم در حوزه مطالعات و اکتشاف و هم در حوزه فرآوری محصولات معدنی که در اولویت نظام و دولت است از توانمندی‌های قرارگاه در جهت رشد و توسعه این استان مرزی استفاده شود.
وی گفت: در سالی هستیم که مزین به نام «جهش تولید» است؛ از این رو با اجرای این تفاهم‌نامه می‌توانیم افزایش تولیدات معدنی و اشتغال‌آفرینی را در استان شاهد باشیم.

 

 

عناوین برگزیده