تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۰۵۴۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیگیری دستگاه قضایی استان کرمان برای رفع مشکلات کارگران زغال سنگ

می متالز - رییس کل دادگستری استان کرمان از پیگیری دستگاه قضایی این استان برای رفع مشکلات کارگران زغال سنگ خبر داد.
پیگیری دستگاه قضایی استان کرمان برای رفع مشکلات کارگران زغال سنگ

به گزارش می متالز، یدالله موحد از پیگیری دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات کارگران زغال سنگ خبر داد و گفت: در این رابطه نشست مشترکی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی و استاندار کرمان برگزار شده است.

وی افزود: افزود: علاوه بر این نشست، پیگیری‌های بعدی از سوی دستگاه قضایی در راستای دفاع از حقوق عامه در حوزه کارگری انجام خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: حمایت از تولید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، یک راهبرد اصلی است و تمامی مجموعه‌های مربوطه باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان کرد: جهش تولید مسئولیتی بزرگ، امر ولایی، حکم شرعی و وظیفه وجدانی است و باید با استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های موجود محقق شود.

موحد اظهار داشت: پشتوانه حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی زمینه تداوم فعالیت‌های این واحد‌ها را با رعایت موازین قانونی و در راستای رفع موانع تولید فراهم می‌کند، زیرا با وجود حمایت‌های قضایی از طرفین دست اندرکار در جهش تولید، ضمانت اجرای مصوبات پررنگ‌تر بوده و هر یک از طرفین با مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام خواهند کرد.

عناوین برگزیده