تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۰۵۵۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دستگاه قضائی کرمان برای تعیین تکلیف کارگران زغال سنگ وارد عمل شد

می متالز - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از پیگیری دستگاه قضائی این استان برای تعیین تکلیف کارگران زغال سنگ خبر داد و گفت: در این رابطه نشست مشترکی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی و استاندار کرمان برگزار شده است.
دستگاه قضائی کرمان برای تعیین تکلیف کارگران زغال سنگ وارد عمل شد

به گزارش می متالز، یدالله موحد افزود: علاوه بر این نشست، پیگیری های بعدی از سوی دستگاه قضائی در راستای دفاع از حقوق عامه در حوزه کارگری نیز انجام خواهد شد. 
وی تصریح کرد: حمایت از تولید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، راهبردی اصلی است و تمام مجموعه های مربوطه باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: جهش تولید مسئولیتی بزرگ، امر ولایی، حکم شرعی و وظیفه وجدانی است و باید با استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های موجود  محقق شود.
موحد اظهار داشت: پشتوانه حمایت قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه تداوم فعالیت های این واحدها را با رعایت موازین قانونی و در راستای رفع موانع تولید فراهم می کند زیرا با وجود حمایت های قضایی از طرفین دست اندرکار در جهش تولید، ضمانت اجرای مصوبات پررنگ تر بوده و هر یک از طرفین با مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام خواهند کرد.

عناوین برگزیده