تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۰۵۶۳۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت ۱۴۴ دلاری قیمت مس در بورس لندن

می متالز - روز جمعه دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۱۴۴ دلار کاهش داشت و به پنج هزار و ۲۴۳ دلار رسید.
افت ۱۴۴ دلاری قیمت مس در بورس لندن

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز جمعه دوم خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه، ۲.۷ درصد افت داشته اما نسبت به هفته پیشین ۱.۵ درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و ۲۴۳ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه دوم خرداد ماه، ۱۴۲ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل ۲.۶ درصد افت داشت و پنج هزار و ۲۷۲ دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش ۱.۵ درصد رشد را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه دوم فروردین ماه، با کاهش ۵۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۷۲ هزار و ۳۲۵ تن به ۲۷۱ هزار و ۷۷۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که در روز جمعه دوم خرداد ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به پنج‌شنبه، افزایش سه دلاری داشته و برابر با ۳۰ دلار بر تن گزارش شده است.

عناوین برگزیده