تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۰۵۷۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در پیامی به مناسبت هفته معدن تاکید کرد:

معدن یکی از مولفه‌ها و پایه‌های اصلی جهش تولید است

می متالز - مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در پیامی به مناسبت روز معدن بر لزوم توجه به نقش معدن در توسعه پایدار و تولید ملی تاکید و تصریح کرد: اکنون زمان آن است تا در کنار ارتقا سهم بخش معدن در تولید ناخالص ملی، این صنعت به جایگاه شایسته خود در اقتصاد کشور دست یابد.
معدن یکی از مولفه‌ها و پایه‌های اصلی جهش تولید است

به گزارش می متالز، مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در پیامی به مناسبت روز معدن بر لزوم توجه به نقش معدن در توسعه پایدار و تولید ملی تاکید و تصریح کرد: اکنون زمان آن است تا در کنار ارتقا سهم بخش معدن در تولید ناخالص ملی، این صنعت به جایگاه شایسته خود در اقتصاد کشور دست یابد.

صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، «فرید دهقانی» با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز معدن خاطرنشان کرد: فرا رسیدن هفته معدن، یادآور تلاش همه کسانی است که با فعالیت در حوزه‌های متنوع بخش معدن، گام‌های بزرگی را برای حرکت کشور به سمت توسعه و شکوفایی برداشته‌اند.

‌وی افزود: نامگذاری سال 1399 به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، هم فرصتی برای توجه دو چندان به معدن، به عنوان یکی از مولفه‌ها و پایه‌های اصلی جهش تولید است و هم مسوولیت فعالان و دست‌اندرکاران بخش معدن را دو چندان می‌کند.

مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با تاکید بر نقش معدن در تولید ملی اظهار کرد: اکنون فرصت خوبی است که از توانمندی معدنی ایران استفاده کرده و جایگاه خود را در جامعه جهانی بدست آوریم و نقش معدن را در توسعه پایدار دریابیم و در کنار ارتقا سهم بخش معدن در تولید ناخالص ملی، این صنعت به جایگاه شایسته خود در اقتصاد کشور دست یابد.

عناوین برگزیده