تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۱۰۶۰۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

گزارش معادن طلای غنا از شیوع ویروس کرونا

می متالز - گلدن استار دو مورد Covid-19 را در معدن Prestea در غنا گزارش می دهد.
گزارش معادن طلای غنا از شیوع ویروس کرونا

به گزارش می متالز، شرکت معدن طلای گلدن استار منابع از دو مورد مثبت Covid-19 در بین کارکنان معدن Prestea در غنا خبر داده و در نتیجه، این شرکت حدود 60 کارمند را تحت قرنطینه قرار داده است.

هر دو فردی که آزمایش آنها برای این ویروس Covid-19 مثبت اعلام شده، علائم خفیفی داشتند و در حال حاضر از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرند. البته لازم به ذکر است که این شرکت هیچ موردی از Covid-19 را در معدن Wassa خود که در آن عملیات معدنکاری انجام می شود گزارش نکرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی نیز گلدن استار گفت: "مطابق با پروتکل های مدیریتی شرکت، ردیابی برای افراد مبتلا به Covid-19 از سوی سرویس های بهداشت غنا، انجام شده است و در نتیجه نزدیک به 60 عضو تیم Prestea ما در حال حاضر در قرنطینه و در انتظار نتایج تست خود هستند."

وی گفت: "از این تعداد ، اکثریت درگیر فعالیت‌های معدنکاری (از جمله سنگ شکنی، عملیات خنک کننده و انفجار) و فعالیت های مهندسی (از جمله عملیات بادگیر و پمپاژ) هستند. در نتیجه، مدیریت سایت در حال بازبینی عملیات‌های برنامه‌ریزی‌شده در کوتاه‌مدت برای تضمین ایمنی همه اعضای تیم و اجازه دادن به کمبودهای بالقوه حساس به مهارت بوده و این احتمال وجود دارد که تاثیری بر تولید ۲۴ سطح در هفته‌های آینده بگذارد تا زمانی که کارمندانی در قرنطینه هستند، مجددا بتوانند به طور ایمن به کار خود بازگردند."

این شرکت پیش بینی می کند که تأثیر فعالیت های مهم توسعه در سطح 17 در این مقطع زمانی حداقل باشد. گفتنی است شرکت طلایی استار قصد دارد تولید امسال را از 195هزار اونس تا 210هزار اونس با هزینه پایدار برساند. این شرکت همچنین خاطرنشان ساخت که نه زنجیره تامین و نه فروش و فروش طلا در معادن Wassa و Prestea تحت‌تاثیر قرار نگرفته اند.

گفتنی است شیوع ویروس کرونا در جهان که منجر به توقف فعالیت بسیاری از فعالیت های صنعتی و اقتصادی شده و تبعات فراوانی را به همراه داشته که از موارد مهم آن کم شدن تقاضا برای برخی محصولات است. اما در این میان معادن و تولیدکنندگان فلزات گرانبها، تنها با کم شدن میزان تولید مواجه شدند و تغییر اندکی در بازار فروش و تقاضای جهانی را به چشم دیده اند.

عناوین برگزیده