تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۳
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۱۰۶۰۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رسیدگی به تخلفات و کوتاهی‌های احتمالی مدیران در معادن زغال سنگ

می متالز - در راستای پیگیری های قضایی برای حل مشکلات کارگران زغال سنگ، دادستان کرمان به موضوع رسیدگی به تخلفات و کوتاهی‌های احتمالی مدیران این مجموعه ورود کرد و موارد برای حل مشکلات را مورد بررسی قرار داد.
رسیدگی به تخلفات و کوتاهی‌های احتمالی مدیران در معادن زغال سنگ

به گزارش می متالز، بدنبال  پیگیری‌های  قضایی برای حل مشکلات کارگران زغال سنگ، دادستان کرمان  به عنوان مدعی العموم  به موضوع رسیدگی به تخلفات و کوتاهی‌های احتمالی مدیران این مجموعه ورود و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

دادخدا سالاری  گفت: به منظور حل مشکلات کارگران زغال سنگ، نشست مشترکی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مدیرعامل معادن زغالسنگ کرمان در محل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان برگزار شد.

وی حرکت بر مبنای شعار سال و تحقق جهش تولید، ترمیم حقوق کارگران و افزایش تولید را از رئوس اصلی مطرح شده در این دیدار برشمرد و تاکید کرد: معاونت حقوق عامه دادسرای کرمان نیز تحقق مطالبات کارگران از جمله ضابطه‌مند شدن خصوصی سازی‌ها، پرداخت حق و حقوق کارگران، تامین بیمه کامل کارگران و اختصاص امتیازات شغلی به آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

سالاری، تامین امنیت شغلی کارگران سخت کوش معادن زغال سنگ را یک ضرورت برشمرد و گفت: حل مشکل مسکن کارگران، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل مطابق با سایر واحد‌های صنعتی و عدم واگذاری این شرکت از صندوق بازنشستگان فولاد به بخش خصوصی نیز مورد تاکید معاونت حقوق عامه دادسرای کرمان برای بهبود وضعیت کاری و رفاهی کارگران زغالسنگ قرار دارد.

دادستان مرکز استان کرمان افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهش تولید در جلسه منعقده افزایش تولید با استفاده از ابزار آلات نوین و به روز مورد تاکید قرار گرفت.

سالاری در پایان خاطرنشان ساخت: دادستان کرمان به عنوان مدعی العموم موضوع رسیدگی به تخلفات و کوتاهی‌های احتمالی مدیران این مجموعه و شفاف سازی در ارتباط با افعال و سیاست‌های آن‌ها نیز ورود و این موارد را بررسی خواهد نمود.

عناوین برگزیده