تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۱۰۶۰۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارکنان توسعه معادن پارس تامین سیستان و بلوچستان غربالگری کرونا شدند

می متالز - شرکت توسعه معادن پارس تامین (تاصیکو _ شستا) مستقر در سیستان و بلوچستان پیش از شروع بکار مجدد 75 نفر از کارکنان خود را به منظور فرهنگ سازی برای سایر مجموعه‌های دولتی و غیردولتی مورد غربالگری پیشرفته کرونا قرار داد.
کارکنان توسعه معادن پارس تامین سیستان و بلوچستان غربالگری کرونا شدند

به گزارش می متالز، شرکت توسعه معادن پارس تامین وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در سیستان و بلوچستان به منظور حفاظت از سلامت مجموعه تحت پوشش و هم استانی های گرامی علاوم بر انجام غربالگری پیشرفته در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، توزیع ماسک، دستکش، مواد شوینده و ضدعفونی کننده بین مجموعه کارکنان را اجرا کرده است.

این غربالگری در یکی از مراکز پیشرفته تصویربرداری زاهدان و به صورت معاینه اندام تنفسی، سی تی اسکن ریه و سنجش دمای بدن انجام شد.

براساس این گزارش اطمینان و مراقبت از سلامتی کارکنان، جلوگیری از بیمارشدن و قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده از اهداف این طرح به شمار می رود.

این شرکت با توجه به اینکه این استان از منظر ساختار زمین شناسی خاستگاه مناسبی برای انواع مواد معدنی است از سال 91 فعالیت خود را در حوزه اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن با بهره گیری از مهندسان برجسته کشوری آغاز کرده است.

شرکت توسعه معادن پارس تامین به عنوان یک بنگاه اقتصادی دانش محور با تکیه بر کارکنان خلاق و کارآمد در زمینه اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن تاکنون اقدام به انجام فعالیت اکتشافی در محدودهای مختلف سیستان و بلوچستان شامل خارستان و بیدستر تفتان به وسعت 70 کیلومتر مربع، خاش به گستره 348 هکتار، میرجاوه به مساحت 15 کیلومتر مربع و اطراف خاش به گستره 58.82 کیلومترمربع کرده است.

عناوین برگزیده