تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۱۰۶۱۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فعالان بخش حمل و نقل برون شهری با ثبت نام در سامانه کارا تسهیلات دریافت می کنند

می متالز - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل با کاهش شدید درآمد مواجه شده و به لحاظ اقتصادی به‌شدت آسیب‌دیده‌اند.
فعالان بخش حمل و نقل برون شهری با ثبت نام در سامانه کارا تسهیلات دریافت می کنند

به گزارش می متالز، "محمد حسنی" به دستور دولت مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه اشاره کرد و افزود: بخش حمل‌ ونقل درون‌ و برون شهری بواسطه شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مردم با مشکلات فراوانی مواجه شد و در این راستا در تلاشیم تا با تعاملات ایجاد شده مابین تمامی سازمان‌های حمل‌ ونقل و بار و مسافر در کشور بسته‌های حمایتی معیشتی برای فعالین این حوزه اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و این اداره کل در استان طی مکاتبات مستمر با مقامات استانی و کشوری علاوه بسته حمایتی در قالب کارت های یک تا دو میلیونی تسهیلات برای این قشر آسیب دیده درنظر گرفته شده که با ورود به سامانه کارای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی http://kara.mcls.gov.ir میتوانند نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

"حسنی" اضافه کرد: بیش از ۷۴ شرکت حمل ونقل مسافری و ۱۵۰۰ راننده در این بخش فعالیت دارند که با شیوع کرونا و کاهش تردد فعالیت خود را از,دست دادند و در حال ۳۰ شرکت حمل و نقلی در پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی در مرزمهران تعطیل هستند.

عناوین برگزیده