تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۷
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۰۶۳۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مسابقه عکس سبک زندگی کرونایی تمدید شد

جشنواره عکس سبک زندگی کرونایی ویژه کارکنان بدلیل استقبال همکاران تا 15 خرداد ماه تمدید شد.

می‌متالز - به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ،به دنبال گسترش و شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن زندگی مردم و بعضا ایجاد سبک های رفتاری جدید، بخصوص در بین کارمندان بانک به عنوان یکی از گروه های در معرض خطر، بانک ملی ایران جشنواره عکس سبک زندگی کرونایی را ویژه همکاران خود طراحی نموده است.
جشنواره عکس سبک زندگی کرونایی ویژه کارکنان بدلیل استقبال همکاران تا 15 خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش می‌متالز، با توجه به تمدید مهلت شرکت در این جشنواره ، کارکنان بانک ملی ایران می توانند سبک زندگی جدید، خاطرات، سختی ها و... خودرا در این حوزه تا 15 ماه جاری به اشتراک بگذارند و با عکس گرفتن از تغییراتی که در نحوه امور روزمره زندگی آنها حاصل شده و اشتراک آن در صفحه اینستاگرام خودشان ، شانس برنده شدن یکی از 50 جایزه 3 میلیون ریالی را داشته باشند.
گفتنی است برای شرکت در این جشنواره ، همکاران باید عکس های خود را با موضوع سبک زندگی کرونایی و توضیحات دلخواهشان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و از دو هشتگ #بانک_ملی_ایران و #سبک_زندگی_کرونایی استفاده کنند.
در صورتی که صفحه اینستاگرام شرکت کنندگان خصوصی باشد می توانند اسکرین شات تصویر بارگذاری شده در صفحه شان را به آیدی رسمی بانک ملی ایران در بله به شماره 09128125589 ارسال کنند.

عناوین برگزیده