تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۰۶۳۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صندوق توسعه بازار در حال حمایت

می متالز - اصل اول، حفظ نقدشوندگی سهم ها بوده و طبق اقداماتی که این روزها انجام شده، نقدشوندگی در ۱۰۰ سهم برتر بازار وجود دارد.
صندوق توسعه بازار در حال حمایت

به گزارش می متالز، امروز هم بورس تهران منفی بود و کل بازار رنگ سرخ به تن داشت. در میان تن به خون نشسته بازار و صف های فروش سنگین اما، به نظر می رسد حمایت هایی از جانب حقوقی ها در جریان است. در اکثر نمادهای بزرگ بازار امروز حقیقی ها فروختند و حقوقی ها خریدند. البته حجم حمایت ها در حد انتظارت نبود و افت هر روزه قیمت سهم ها، سهامداران خصوصا تازه واردها را آشفته کرده است. صندوق توسعه بازار یکی از نهادهایی است که در روزهای منفی بازار، باید حمایت بیشتری از این بازار و به ویژه سهم های ارزنده بعمل آورد؛ حمایتی که تا این لحظه چنگی به دل نزده است.

یک منبع آگاه در صندوق توسعه بازار  در این خصوص بیان کرد: صندوق توسعه بازار در حال حمایت از بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: اصل اول، حفظ نقدشوندگی سهم‌ها بوده و طبق اقداماتی که این روزها انجام شده، نقدشوندگی در ۱۰۰سهم برتر بازار وجود دارد. برای مثال با وجود منفی بودن بازار، اگر بعضی سهامداران قصد فروش سهم شرکت فولاد مبارکه اصفهان را داشته‌اند، امکان این فروش وجود داشته است. امیدواریم در روزهای آینده، با بهبود وضعیت بازار سرمایه بتوان در مورد اقداماتی که صندوق توسعه بازار در روزهای منفی بازار انجام داد، صحبت کرد.

عناوین برگزیده