تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۶
بازدید: ۹۰۸
کد خبر: ۱۰۶۶۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«حکشتی» افزایش سرمایه می‌دهد

می متالز - در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در محل ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، افزایش سرمایه این شرکت از سوی سهامداران به تصویب رسید.
«حکشتی» افزایش سرمایه می‌دهد

به گزارش می متالز، در مجمع عمومی فوق‌العاده «حکشتی»، افزایش سرمایه ۳۲ درصدی به ارزش بیش از ۵۱۶ میلیارد تومان تصویب شد.
محمدرضا مدرس خیابانی، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ارائه گزارشی با بیان اینکه سرمایۀ فعلی شرکت رقمی بیش از یک هزار و ۶۳۹ میلیارد تومان است، تصریح کرد: هیات مدیره پیشنهاد می‌کند از محل مطالبات و آورده‌های نقدی صاحبان سهام، در جهت بهبود ساختار مالی شرکت و کاهش ریسک‌های مالی، سرمایه شرکت با ۵۱۶ میلیارد تومان رشد به دو هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان افزایش یابد.
معاون مالی و سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در پاسخ به پرسش تعدادی از سهامداران مبنی بر این که آیا شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر در این زمینه برنامه‌ای وجود ندارد.
وی با تأکید بر اینکه عرضه سهام سایر شرکت‌های زیرمجموعۀ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از جمله شرکت کشتیرانی والفجر و شرکت سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: ارزیابی ما حاکی از ارزندگی سهام شرکت‌های یاد شده است.
این مجمع با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور اکثریت سهامداران رسمیت یافت. همچنین، تعداد قابل ملاحظه‌ای از سهامداران به صورت "برخط" در مجمع یاده شده حضور یافتند و در جریان مباحث مطرح شده در آن قرار گرفتند.
یادآور می‌شود، بر اساس اعلام رئیس مجمع عمومی فوق‌العاده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، افزایش سرمایه صورت گرفته در این مجمع تا زمان تشکیل مجمع عمومی عادی سالیانه به ثبت نخواهد رسید.

عناوین برگزیده