تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۴
بازدید: ۳۸۱
کد خبر: ۱۰۶۸۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هر سهم «کحافظ» به سود ۵۷ریالی رسید

می متالز - شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در صورت های مالی ۱۲ماهه اعلام کرد که برای سهامداران به ازای هر سهم ۵۷ریال سود شناسایی کرده است.
هر سهم «کحافظ» به سود ۵۷ریالی رسید

به گزارش می متالز، شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ از فروش ۳میلیون و ۸۸۲هزار و ۴۵۵مترمربع محصولات خود به ارزش ۹۹۱میلیارد و ۳۳۸میلیون ریال خبر داد. در این گزارش اعلام کرد که سود ناخالص شناسایی شده از این محل به مبلغ ۷۹میلیارد و ۹۳۸میلیون ریال رسیده است.

این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ پیش بینی فروش ۵میلیون و ۵۶۰هزار مترمربع کاشی و سرامیک به ارزش یک هزار و ۹۱۴میلیارد ریال داشته است.

«کحافظ» در این گزارش به سود عملیاتی ۶۶میلیارد و ۸۳۱میلیون ریالی اشاره دارد. همچنین سود خالص را ۸۳میلیارد ریال و زیان انباشته را ۶۰۷میلیارد ریال اعلام کرد.

این شرکت در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که در راستای بهینه کردن خطوط تولیدی برای افزایش راندمان، تولید سایزهای جدید، طرح های متنوع و متناسب با نیاز بازار و برند سازی در صنعت کاشی و سرامیک را در دست اقدام دارد.

از سوی دیگر این شرکت با توجه به افزایش سرمایه در سال ۹۸ و خروج از محدودیت های مشمولیت ماده ۱۴۱قانون تجارت، شرکت برنامه تامین مالی از طریق دریافت تسهیلات ارزان قیمت از بانک ها را دارد.

«کحافظ» در راستای تولید محصولات لوکس و پرسلانی در سایز بزرگ شرکت اقدام به افزایش خطوط تولیدی کرده است که در گزارش تفسیری و صورت های مالی در این خصوص توضیحات ارائه شده است. همچنین در سال ۱۳۹۸ اقدام به دریافت مجوز شهرک صنعتی حافظ شده است تا تاریخ تهیه این گزارش مجوز سازمان محیط زیست دریافت و در مرحله استعلام شهرداری زرقان است.

عناوین برگزیده