تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۳۷۸
کد خبر: ۱۰۶۸۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اولویت برنامه های شرکت توجه به کارکنان به عنوان سرمایه اصلی است

برنامه ویژه شرکت مخابرات برای حضور در بازار سرمایه

می‌ متالز - مدیرعامل شرت مخابرات ایران در دیدار با رئیس سازمان بورس اوراق بهادار درباره راه‌های افزایش همکاری این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی با بازار سرمایه، گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.
برنامه ویژه شرکت مخابرات برای حضور در بازار سرمایه

به گزارش می متالز، مجید صدری صبح امروز (چهارشنبه، هفتم خردادماه) با حضور در محل سازمان بورس و اوراق بهادار ایران به همراه محمد شهسواری، عضو هیئت مدیره  و محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در دیدار با حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار گفت: بازار سرمایه ایران ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد و شرکت مخابرات ایران به عنوان مهمترین شرکت بازار ارتباطات کشور، برنامه‌های وی‍ژه‌ای برای ارتقای حضور خود در بازار سرمایه دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات با تاکید بر نقش شرکت‌های فناوری محور در آینده اقتصاد کشور گفت: اساس کار شرکت مخابرات ایران افزون بر تحقق رضایتمدی مشتریان، بر حضور موثر و سوددهی به سهامداران مختلف شرکت  در بازار سرمایه استوار است و در این مسیر، تعامل با نهاد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان متولی بازار سرمایه کشور در دستور کار قرار دارد.

صدری افزود: یکی از مهم ترین شرکت‌هایی که در طول ماه‌های گذشته به سوددهی مستمر، روز افزون و پایدار رسیده، شرکت مخابرات ایران است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه وی‍‍‍ژه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به بازار سرمایه گفـت: حضور موثر شرکت‌های بزرگی مانند شرکت مخابرات ایران در بازار سرمایه، ضامن اعتبار این بازار و مایۀ قوت قلب سهامداران و همچنین فرهنگسازی سرمایه گذاری عمومی در بورس می‌شود.

عناوین برگزیده