تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۱۰۶۸۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کشف تخلف ۸ میلیارد ریالی در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده

می متالز - معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بازرسان این سازمان تخلف ۸ میلیارد ریالی را در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده در شهرستان گرگان کشف کردند.
کشف تخلف ۸ میلیارد ریالی در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده

به گزارش می متالز، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در راستای برخورد با متخلفین اقتصادی و در پی دریافت گزارش کتبی یکی از شهروندان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور رسیدگی و بررسی موضوع اعزام شدند.
او افزود: پس از بازرسی‌های بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود تخلف تقلب در کسب شرکت مورد نظر در خصوص فروش بتن آماده برای اجرای طرح ساختمانی در شهرستان گرگان محرز و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکت‌ها خواست  با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعمل‌های مربوط به ارائه خدمات را رعایت کنند و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.
این مقام مسوول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهر‌های استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد را سریعاً به بازرسان این سازمان گزارش کنند تا به موضوع رسیدگی شود.

عناوین برگزیده