تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۵
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۰۷۱۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت قزوین:

استان قزوین همه شاخص های لازم برای توسعه صنعتی را دارد

می متالز - ️رییس سازمان صمت استان قزوین در حاشیه بازدید از 6 واحد صنعتی و تولیدی در شهرصنعتی البرز گفت: استان قزوین همه شاخص های لازم را برای توسعه صنعتی دارا میباشد.
استان قزوین همه شاخص های لازم برای توسعه صنعتی را دارد

به گزارش می متالز، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین در حاشیه بازدید از 6 واحد صنعتی و تولیدی ،گفت: استان قزوین همه شاخص های لازم را برای توسعه صنعتی دارا میباشد.

افضلی با اشاره به آمادگی سازمان صمت استان در سال جهش تولید در خدمت رسانی به تولیدکنندگان و صنعتگران قزوین گفت : امروز با بررسی های بعمل آمده اعلام می کنیم معدل و میانگین زمان صدور جواز تاسیس در استان کمتر از 2 روز است که خود یکی از مزایای بزرگ سرمایه گذاری صنعتگران و تولیدکنندگان در قزوین خواهد بود.

رییس سازمان صمت استان قزوین در ادامه گفت: علی رغم اینکه بخش تولید و صنعت در چند سال اخیر به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان شرایط سختی را پشت سر گذاشته است ولی با همت، پشتکار و تعامل دو سویه بین بخش دولتی و بخش خصوصی بر مشکلات موجود غلبه خواهد کرد.

وی در پایان گفت: در سال جهش تولید با مساعدت و همراهی جمالی پور استاندار محترم استان قزوین که دارای رویکردی صنعت محور می باشند، با تفسیر قوانین به نفع تولید، موجبات تسهیل در امور صنایع و بخش مولد استان که همانا در راستای جهش تولید و افزایش بهره وری است ،خواهیم بود.این مهم تکلیفی است که بر اساس هدف گذاری به منظور افزایش ظرفیت های تولید از سوی استاندار محترم برعهده مدیران حوزه ی اقتصادی استان نهاده شده است.

بازدید از واحد تولیدی و صنعتی راستی کار البرزتولید کننده انواع قطعات خودرو، صنایع سندن یک و دو، سرام آرا تولید کننده انواع سرامیک تزئینی، شرکت ایران چسب و الغری تولید کننده انواع چسب و دستکش یک بار مصرف واقع در شهر صنعتی البرز از دیگر برنامه های این روز بود.

عناوین برگزیده