تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۵
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۰۷۱۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۲ واحد صنفی در چابهار پلمب شد

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ واحد صنفی غیر ضرور که بی توجه به سلامت مردم و پروتکل‌های بهداشتی بودند در اقدامی قاطع از سوی مسوولان ذیربط پلمب شدند.
۱۲ واحد صنفی در چابهار پلمب شد

به گزارش می متالز، حمیدرضا شایان اظهار داشت: روزانه و هفتگی نمایندگان فرمانداری، بهداشت و درمان، شهرداری، تعزیرات، اتاق اصناف و سایر اعضای ستاد کرونا شهرستان چابهار برای بررسی مصوبات ستاد کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بازدید وتذکرات لازم را می‌دهند.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت خود و همشهریان مصوبات ستاد کرونا و تمام پروتکل‌های بهداشتی را همه اصناف و کسبه و بازاریان رعایت تا مشکلات بیشتر و ویروس کرونا شیوع پیدا نکند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار بیان کرد: در صورت استمرار وضعیت قرمز بازدید از اصناف غیرضروری به منظور حفظ سلامتی مردم ادامه دارد و همکاری و همراهی کسبه و بازاریان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از همشهریان درخواست می‌شود از ترددهای غیرضروری در سطح بازار خودداری کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در چابهار صعودی ونگران کننده است.

شایان ادامه داد: براساس تصمیم شورای تامین چابهار تمامی هتل‌ها و مکان‌های اقامتی و پذیرایی و همچنین واحدهای بوم گردی از پذیرش میهمان منع و چنانچه رعایت نکنند از فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

وی اظهارداشت: از نصب هرگونه چادر و توقف در بوستان‌ها، تفرجگاه ها و معابر عمومی جدا جلوگیری شده زیرا روند شیوع ویروس کرونا در چابهار نگران کننده و به وضعیت قرمز رسیده‌ است.

عناوین برگزیده