تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۱۰۷۱۵۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش ۵۴ دلاری قیمت مس در بورس لندن

می متالز - روز جمعه ۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۵۴ دلار افزایش داشته و به پنج هزار و ۳۳۳ دلار رسیده است.
افزایش ۵۴ دلاری قیمت مس در بورس لندن

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز جمعه ۹ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه، یک درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین ۱.۷ درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و ۳۳۳ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۹ خرداد ماه، با افزایش  ۵۰ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن یک درصد افزایش داشت و پنج هزار و ۳۵۷ دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش ۱.۶ درصد رشد را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۹ خرداد ماه، با کاهش دو هزار و ۶۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۶۴ هزار و ۴۲۵ تن به ۲۶۱ هزار و ۸۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز بیانگر این است که در روز جمعه ۹ خرداد ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به پنج‌شنبه، کاهش چهار دلاری داشته و برابر با ۲۵ دلار بر تن گزارش شده است.

عناوین برگزیده