تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۱
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۱۰۷۲۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امکان اطلاع از وضع دارایی برای دارندگان سهام عدالت فراهم شد

می متالز - ستاد خبری سهام عدالت اعلام کرد که مشمولان این سهام می‌توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضع دارایی خود مطلع شوند.
امکان اطلاع از وضع دارایی برای دارندگان سهام عدالت فراهم شد

به گزارش می متالز، در نخستین اطلاعیه ستاد خبری سهام عدالت اعلام شده است: از امروز همه دارندگان سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضع دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

در این اطلاعیه آمده است: از امروز (شنبه، دهم خردادماه)، بازار سرمایه میزبان بیش از ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مشمولان سهام عدالت به عنوان سهامداران جدید شرکت‌های بورسی و فرابورسی است تا با آزادسازی سهام آنها برگ زرین دیگری در تاریخ اقتصاد و بازار سرمایه ایران رقم بخورد.

این سهامداران همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء نموده و از مزایای سهامداری بهره مند شوند. از جمله این حقوق و منافع نظارت همگانی میلیون ها نفر از هموطنان بر بنگاه‌های اقتصادی پذیرفته شده در بورس و فرابورس، امکان شرکت در مجامع عمومی، دریافت سود، مشارکت در افزایش سرمایه، دریافت حق تقدم و انجام خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.

عناوین برگزیده