تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۱۰۷۳۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با افزایش میزان تولید سنگ‌آهن:

کوره‌های فولادی چین، داغ می شوند

می متالز - سنگ‌آهن چین بیش از ۶ درصد افزایش می‌یابد و این مساله افزایش مستقیم هفتگی را از خود نشان داده و کوره های فولاد چین را داغ می کند.
کوره‌های فولادی چین، داغ می شوند

به گزارش می متالز، معاملات آتی سنگ آهن در چین در روز جمعه بیش از 6 درصد افزایش یافت و پنجمین افزایش مداوم هفتگی را نشان داد. این اتفاق به دلیل افزایش تولید در کارخانه های فولادی و نگرانی های مربوط به عرضه در برزیل به دلیل همه گیر شدن کروناویروس رخ داده است.

نرخ استفاده از ظرفیت در کوره های انفجار در 247 کارخانه در سراسر چین، که توسط مشاوره میستل دنبال می شود،  امروز از 90.49 درصد به 91.38 درصد افزایش یافته است.

Huatai Futures گفت: سطح بالای تولید فولاد برای مدتی پایدار خواهد بود، و موجودی بندر هنوز هم پایین است، و قیمت سنگ آهن را افزایش داده و تحریک می کند.

معاملات آتی سنگ معدن آهن در بورس دالیان، برای تحویل در ماه سپتامبر، تا 6.7درصد افزایش یافت و به 754 یوان (105.50 دلار) در هر تن صعود کرد.

همچنین در میان نگرانی های عرضه در برزیل، قیمت ها نیز افزایش یافت. این کشور روز پنجشنبه رکورد روزانه 26.417 مورد ویروس جدید را گزارش کرده است که تعداد کل این آمار را به 438،238 می رساند، این در رتبه دوم در موارد تایید شده در ایالات متحده درخصوص ویروس کروناست. 

میلگرد فولادی ساخت و ساز در بورس معاملات آتی شانگهای نیز، برای تحویل اکتبر، 2.5 درصد افزایش یافت و به 3579 یوان در هر تن رسید.

کویل های نورد گرم، که در اتومبیل ها و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند، 3.2 درصد یعنی تا 3542 یوان در هر تن بسته شدند.

زغال سنگ کک دالیان با 0.2درصد به1162 یوان در هر تن رسید و کک هم با  0.9درصد افزایش به 1.877 یوان در هر تن رسید.

معاملات آتی فولاد ضدزنگ 0.5٪ کاهش یافت و به 12955 یوان در هر تن رسید.

عناوین برگزیده