تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۵
بازدید: ۳۸۱
کد خبر: ۱۰۷۳۶۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مهندس مجیدی مدیر عامل ایرالکو در دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

سازمان صمت می تواند بخشی از مشکلات صنعت در استان را مرتفع سازد

می متالز - مهندس جعفری رئیس سازمان صمت به همراه معاون امور صنایع و مدیر روابط عمومی این سازمان در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۳/۷ میهمان مهندس مجیدی مدیر عامل شرکت آلومینیوم ایران بودند.
سازمان صمت می تواند بخشی از مشکلات صنعت در استان را مرتفع سازد

به گزارش می متالز، در این نشسیت مدیر عامل ایرالکو ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت می تواند گره گشای بخشی از مشکلات عدیده صنعت در استان مرکزی باشد.

وی افزود: در سال جهش تولید باید اول موانع تولید را در کشور حل نماییم تا تولید کننده بتواند با تمام ظرفیت و بدون دغدغه و بوروکراسی دست و پاگیر اداری محصول تولیدی خود را ارتقاء ببخشد، در غیر اینصورت این شعار به فعلیت تمام و کمال نخواهد رسید.

مهندس مجیدی افزود: عدم ثبات سیاست های پولی و ارزی کشور، کمبود نقدینگی، رکود بازار در صنعت آلومینیوم، تأمین ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه و قطعات از عمده ترین مشکلاتی است که ایرالکو با آنها درگیر است.

مدیر عامل ایرالکو گفت: به رغم تمامی مشکلات به یاری خداوند و تلاش شبانه روزی همکارانم با صد درصد ظرفیت در حال تولید هستیم، اگر چه در شرایط فعلی کشور ناچاریم هزینه های مضاعفی بابت بهای تمام شده محصول بپردازیم.

مهندس مجیدی در پایان اظهار داشت: اگر قوانین موجود منطبق با شرایط تحریم ها بازنگری و ابلاغ شود، یقیناً می تواند به حل مشکلات موجود کمک درخور و اثر بخشی نماید.

در ادامه مهندس جعفری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ضمن عرض تشکر از زحمات مهندس مجیدی و تمامی همکاران ایرالکو که با تلاش بی وقفه در حال تولید محصول با کیفیت هستند افزود: با تمامی توان در حل مشکلات فعلی تلاش خواهیم نمود و این موضوع را از وظایف سازمانی خود می دانیم.

مهندس جعفری گفت: تلاش خواهیم کرد تا با هماهنگی با نهادهای اجرایی در سطح استان و کشور فرآیند تولید را تسهیل بخشیم و مشکلات موجود تولید کنندگان را در حد امکان پیگیری و بر طرف کنیم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده