تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۶
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۱۰۷۳۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
امروز در تالار شیشه‌ای رقم خورد:

۶۱ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال، ارزش معاملات/ صدرنشینی گروه «خودرو»

می متالز - در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در حدود ۹۴۵ هزار نوبت معاملاتی، ۷ میلیارد و ۵۴۸ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۶۱ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال در بورس معامله شد.
۶۱ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال، ارزش معاملات/ صدرنشینی گروه «خودرو»

به گزارش می متالز، امروز دهم اردیبهشت ماه، شاخص بورس با بیش از ۳۴۰۰۰ واحد رشد در پایان داد و ستدهای روز جاری تالار شیشه ای به ۹۷۳ هزار و ۴۹۵ واحد رسید.

 بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۳۴۹۳۷ واحد صعود معادل ۳.۷۲ درصد به ۹۷۳ هزار و ۴۹۵ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۹۲۷۸ واحد افزایش معادل ۳.۷۲ درصد به ۲۵۸ هزار و ۵۲۹ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۶۸۴۸ واحد رشد معادل ۲.۱۹ درصد به ۳۱۸ هزار و ۸۶۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۴۵۳۲ واحد افزایش معادل ۲.۱۹ درصد به ۲۱۱ هزار و ۵۷ واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۵۶۳۴ واحد افزایش معادل ۳.۶۳ درصد به یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۲۹ واحد، شاخص بازار اول با ۲۷۲۸۰ واحد افزایش معادل ۳.۹۶ درصد به ۷۱۵ هزار ۸۵۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۳۵۰۴ واحد رشد معادل ۳.۳۶ درصد، به یک میلیون و ۹۵۳ هزار و ۳۵۰ واحد رسید.

شایان ذکر است، امروز نمادهای «فارس با ۲۶۷۹ واحد، فولاد با ۲۴۰۸ واحد، فملی با ۱۷۴۱ واحد، شستا با ۱۵۳۴ واحد، کگل با ۱۲۷۴ واحد، وبملت با ۱۱۴۰ واحد و کچاد با ۹۷۴ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

براساس این گزارش، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با نوسان مواجه شدند به طوریکه شاخص صنایع «سایر معادن با ۲۴۰۳۶ واحد صعود معادل ۵ درصد به ۵۰۴ هزار و ۸۲۸ واحد، اطلاعات و ارتباطات با ۳۸ واحد افزایش معادل ۵ درصد به ۸۱۵ واحد، فنی مهندسی با ۳۲۶ واحد رشد معادل ۴.۹۳ درصد به ۶ هزار و ۹۵۴ واحد، فرآورده های نفتی ۱۳۰۷۴۸ واحد افزایش معادل ۴.۸۷ درصد به ۲ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۶۳۴ واحد، چند رشته ای صنعتی با ۴۸۹۰ واحد رشد معادل ۴.۸۷ درصد به ۱۰۵ هزار و ۲۸۷ واحد، کانه فلزی با ۱۱۳۹۹ واحد رشد معادل ۴.۸۳ درصد به ۲۴۷ هزار و ۶۴۷ واحد، اداره بازاهای مالی با ۶۱ واحد افزایش معادل ۴.۸۳ درصد به یک هزار و ۳۴۰ واحد» رسید.

طی معاملات امروز، گروه خودرو و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش یک هزار و ۷۵۹ هزار میلیارد ریال و ۴هزار و ۸۷۹ هزار میلیارد ریال، برترین گروه های صنعت بودند.

همچنین امروز، قیمت سهام نمادهای «غشصفا، کاذر، کاوه، بکام، کدما، کالا و خرینگ» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «خزامیا، ثشاهد، وساپا، شدوص، کسعدی، ورنا و خچرخش» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

عناوین برگزیده