تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۳۷۷
کد خبر: ۱۰۷۶۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزینه های مطرح برای سکانداری وزارت صنعت

می متالز - پس از تشکیل مجلس یازدهم و حضور نمایندگان در ساختمان بهارستان، گمانه زنی هایی در مورد معرفی سکاندار وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهور به مجلس مطرح شده است.
گزینه های مطرح برای سکانداری وزارت صنعت

به گزارش می متالز، با برکناری رضا رحمانی از وزارت صنعت در ماه گذشته، حسین مدرس خیابانی که قائم مقام رحمانی بود با حکم روحانی به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.

حالا با تشکیل مجلس یازدهم و حضور نمایندگان مردم در ساختمان بهارستان، گزینه هایی برای معرفی نامزد سکانداری وزارت صنعت از سوی روحانی به مجلس مطرح شده اند. یکی از این گزینه ها، سرپرست فعلی وزارت صنعت یعنی حسین مدرس خیابانی است.

پیگیری خبرنگار فارس از بعضی منابع در دولت نشان می‌دهد، محمد خوش چهره، اقتصاددان​ و نماینده مجلس هفتم نیز به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت صنعت مطرح است.

همزمان، محمدرضا فیاض که در زمان وزارت نعمت زاده در وزارت صنعت، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وی بود هم به عنوان یکی از گزینه های وزارت مطرح است.

در نهایت صحبت هایی نیز در مورد احتمال معرفی غریب پور رئیس فعلی سازمان توسعه و نوسازی معادن برای تصدی سمت وزارت صنعت مطرح است که چندان جدی به نظر نمی‌رسد.

عناوین برگزیده