تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۱۰۷۶۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عسکری:

تلاطم بازار کالاهای اساسی پس از کرونا تشدید شد/ دستگاه ‌های مسوول رسیدگی کنند

می متالز - منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم می گوید با گران شدن قیمت کالاهای اساسی پس از شیوع ویروس کرونا، اهمیت نظارت بر بازار به خوبی نمایان شد، در این شرایط وزارت صمت باید با نظارت شبانه روز بر بازار، قیمت ها را سامان دهد.
تلاطم بازار کالاهای اساسی پس از کرونا تشدید شد/ دستگاه ‌های مسوول رسیدگی کنند

به گزارش می متالز، محمد جواد عسکری منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم درباره ضرورت تنظیم بازار، گفت: با گران شدن قیمت کالاهای اساسی پس از شیوع ویروس کرونا، اهمیت نظارت بر بازار به خوبی نمایان شد، در این شرایط وظیفه مسئولان ذی ربط سنگین تر شده و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت شبانه روز بر بازار قیمت ها را سامان داده و با متخلفان برخورد کند.

 

مردم از وضعیت قیمت کالاهای اساسی ناراضی هستند

منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم با اشاره به نارضایتی مردم از نوسانات قیمتی، افزود: اگر دستگاه‌های متولی با برنامه ریزی و مدیریت صحیح بر بازار نظارت کنند نه تنها گرانی ایجاد نمی شود بلکه زمینه کاهش قیمت ها نیز فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر که کشور در پساکرونا به سر می برد از یک سو به دلیل بیکاری و از سوی دیگر به دلیل افزایش هزینه ها، معیشت خانوار تحت تاثیر قرار گرفته و با مشکلات متعدد روبه رو است به گونه ای که تامین نیازهای اساسی نیز ناممکن شده است.

 

مجلس یازدهم به موضوع گرانی کالاهای اساسی ورود می‌کند

عسگری اضافه کرد: اگر دستگاه‌های مسئول به درستی به وظایف خود عمل نکرده و قیمت ها را کاهش ندهند، مجلس یازدهم به موضوع ورود کرده و با کم کاری  مسئولان برخورد می کند، باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند با ارامش خاطر به زندگی خود ادامه دهند.

عناوین برگزیده