تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۶
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۱۰۷۷۲۶
سرویس خبر : انرژی

نمایشگاه اقلام کم‌مصرف برق در مجتمع مس سرچشمه در حال برگزاری است

می متالز - پنجمین نمایشگاه اقلام کم‌مصرف گروه اقلام تخصصی برق کلاس 3750 موجودی انبار قطعات یدکی از دهم تا هجدهم خردادماه در محل انبار ماشین‌آلات مجتمع مس سرچشمه (انبار 1)در حال برگزاری است.
نمایشگاه اقلام کم‌مصرف برق در مجتمع مس سرچشمه در حال برگزاری است

به گزارش می متالز، سرپرست ساماندهی اقلام کم‌گردش و پروژه‌های امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه با اعلام این خبر گفت: اقلام کم‌مصرف بخش زیادی از اقلام موجود در انبارهای شرکت، با متوسط عمر 15سال (از پنج تا چهل سال) را تشکیل می‌دهند.

شهرزاد سیروئی‌نژاد توضیح داد: این اقلام دارای تنوع بسیار بالایی هستند که برای اتخاذ تصمیمات مناسب درخصوص ساماندهی آن‌ها نیاز به استفاده از راهبردهای مختلف در برنامه اجرایی این واحد است که یکی از راهبردهای اتخاذشده خصوصا برای اقلام با مصرف عمومی برگزاری نمایشگاه است.

سرپرست ساماندهی اقلام کم‌گردش و پروژه‌ها به دلایل برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: عدم امکان جست‌وجو و شناسایی صحیح این اقلام نظر به نقص سیستم‌های اطلاعاتی با توجه به شرح ناقص و نادرست برای برخی از کالاها، مشترک نبودن زبان با واحدهای مصرف‌کننده و نواقص کلی سیستم جست‌وجو و عدم آگاهی واحدهای مصرف‌کننده از وجود این اقلام ارزشمند در انبار، ازجمله دلایل برگزاری نمایشگاه برای فراهم کردن فرصت کشف، شناسایی و به‌کارگیری این اقلام به‌شمار می‌رود.

سیروئی‌نژاد یادآور شد: در سال گذشته مجموعا چهار نمایشگاه برای گروه اقلام عمومی و تخصصی برق به تعداد 1200 قطعه برگزار شد و درنتیجه بازدید انجام‌ شده اقلام مورد نیاز واحدهای مرتبط حدود 60 درصد شناسایی و حدود 30 درصد این اقلام از انبار برای استفاده در محل‌های کاربرد خارج شدند.

سرپرست ساماندهی اقلام کم‌گردش و پروژه‌ها امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: در پنجمین نمایشگاه اقلام کم‌ مصرف گروه اقلام تخصصی برق کلاس 3750 موجودی انبار قطعات یدکی 345 قطعه برای بازدید همه کارشناسان و مصرف‌کنندگان مجتمع مس سرچشمه و سایر مجتمع‌های زیرمجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست ساماندهی اقلام کم‌گردش و پروژه‌ها امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه همچنین اضافه کرد: با توجه به موارد مذکور و موثر بودن این نمایشگاه، این روند برای مابقی کالاهای کم‌مصرف با دسته‌بندی ماهیتی و کاربردی اقلام ادامه خواهد یافت.

عناوین برگزیده