تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۱۱۰۷
کد خبر: ۱۰۷۷۳۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

گلایه مندی کارگران معدن مس چهار گنبد

می متالز - جمعی از کارگران معدن مس چهار گنبد سیرجان صبح امروز به پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود در دو ماه گذشته معترض شدند.
گلایه مندی کارگران معدن مس چهار گنبد

به گزارش می متالز، سلاجقه رئیس هیات مدیره شرکت معادن مس چهار گنبد گفت: معدن مس چهار گنبد در دوران شیوع بیماری کرونا فعال بوده است.

سلاجقه افزود: اما از ابتدای امسال تاکنون هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده اندو تلا ش برای برای تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران در حال انجام است.
رئیس هیات مدیره شرکت معادن مس چهار گنبد هم گفت : اختلالات پیش امده در پرداخت حقوق و مزایای کارگران این معادن ناشی از تعطیل شدن معدن روباز و نبود تولید و برنامه ریزی برای استخراج مواد معدنی از معادن زیر زمینی است.
سلاجقه افزود بر اساس هماهنگی های بعمل امده با شرکت ملی صنایع مس ایران حقوق و مزایای فروردین ماه امسال این کارگران تا شنبه اینده پرداخت می شود وپیگیری پرداخت حقوق اردیبهشت نیز ادامه دارد.
وی از کارگران خواست به فعالیتشان ادامه دهند و مسئولان پیگیر حقوق و مزایای انان هستند و کار هم تعطیل نیست.
اما امروز کارگران این معدن در جلوی استانداری تجمع کردند و کارگران معترض با بیان اینکه شرایط کاری معدن مس چهار گنبد بسیار سخت است

این کار گران می گویند: پیگیری های انان برای دریافت حقوق و مزایای خود از طریق مسوولان این معدن تا کنون بی نتیجه بوده است.
در معادن مس چهار گنبد حدود 140 کارگر مشغول کار هستند.

عناوین برگزیده