تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۴
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شاخص بورس ۹۸۸ هزار واحدی شد

می متالز - شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز سبزپوش شد و با رشدی بیش از ۱۷ هزار واحد به سطح ۹۸۸ هزار واحدی بازگشت.
شاخص بورس ۹۸۸ هزار واحدی شد

به گزارش می متالز، امروز اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۷۴۳۱ واحد صعود به ۹۸۸ هزار و ۶۳ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۴۶۳۰ واحد افزایش به ۲۶۲ هزار و ۳۳۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۲۶۹۸ واحد رشد به ۳۲۰ هزار و ۹۹۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۷۸۵ واحد افزایش به ۲۱۲ هزار و ۴۱۹ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۰۲۱۴ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۵۲ واحد، شاخص بازار اول با ۱۴۱۱۶ واحد افزایش معادل ۱.۹۸ درصد به ۷۲۸ هزار ۲۲۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۹۶۰۶ واحد رشد معادل ۱.۵۲ درصد، به یک میلیون و ۹۷۴ هزار و ۶۲۳ واحد رسید.

امروز ۷ نماد «فارس با ۱۵۰۵ واحد، فملی با ۱۲۰۶ واحد، شستا با ۱۰۴۵ واحد، اخابر با ۹۷۳ واحد، پارسان با ۹۱۵ واحد، وغدیر با ۸۷۳ واحد و شپنا با ۸۲۷ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «پکویر، پتایر، وآذر، کترام، کدما، کاما و ساروم» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «کفپارس، کماسه، غشاذر، فاذر، ورنا، ثشاهد و خگستر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در یک میلیون و ۹۶ هزار نوبت معاملاتی، ۱۰ هزار و ۱۰ میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش ۷۲ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

عناوین برگزیده