تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۸
بازدید: ۴۵۴
کد خبر: ۱۰۷۷۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

در مجمع کنور چه گذشت؟

می متالز - شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (نماد بورسی کنور) ۱۲۱ تومان به ازای هر سهم در مجمع سود نقدی تقسیم کرد.
در مجمع کنور چه گذشت؟

به گزارش می متالز، امروز ۱۲ خرداد مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی صبانور برگزار شد و تقسیم سود نقدی ۱۲۱ تومانی به ازای هر سهم در مجمع به تصویب رسید.

مهندس کلانتری، مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: تامین مالی پروژه گندله سازی کردستان، اجرای پروژه اصلاح مدار خردایش در کارخانجات کنسانتره با دستگاه HPGR بمنظور افزایش کمی و کیفی کنسانتره تولیدی، اجرای پروژه فیلتر پرس در مجتمع کردستان بمنظور صرفه جویی و رفع مشکلات کمبود آب، انجام اکتشاف در محدوده های ثبتی فعلی معادن شرکت، افزایش سود آوری از طریق کاهش هزینه های عملیاتی و توسعه سبد محصولات تولیدی شرکت، از برنامه‌های صبانور در سال ۹۹ است.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در سال ۹۸، موفق به تحقق سود خالص ۴۶۰.۱ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، رشد ۲۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

طبق گزارش حسابرسی‌شده، در سال ۹۸، نماد بورسی کنور با سرمایه ثبت‌شده ۲۹۳.۶ میلیارد تومانی، سود تلفیقی ۱۶۰.۲ تومانی به ازای هر سهم ساخت.

درآمدهای عملیاتی صبانور در سال ۹۸، ۷۶۵.۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۹۷، رشد ۸۸ درصدی را نشان می‌دهد. بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی صبانور هم در سال ۹۸، رشد ۷۴ درصدی داشته است. این ترکیب درآمد و هزینه، باعث شد تا سود ناخالص صبانور در سال ۹۸، رشد ۹۹ درصدی را نسبت به سال ۹۷ ثبت کند.

منبع: چیلان
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده