تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۵
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۱۰۷۷۷۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

عملیات معدنکاری طلا و نقره در مکزیک از سرگرفته شد

می متالز - شرکت Endeavor Silver عملیات خود را در سه معدن مکزیک از سر گرفت.
عملیات معدنکاری طلا و نقره در مکزیک از سرگرفته شد

به گزارش می متالز، معدنکار کانادایی Endeavor Silver عملیات معدنکاری را در سه معدن زیرزمینی طلا- نقره در مکزیک از سر گرفت.

این توسعه پس از گرفتن تاییدیه دبیرخانه سلامت در کشور برای شروع مجدد عملیات صورت می‌گیرد.

این مصوبات پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت برنامه عملیاتی و بهداشتی خود را برای نظارت، پیش‌گیری و واکنش به عفونت ویروسی در سه معدن تهیه کرده‌است.

ماه گذشته، زمانی که این کشور اعلام وضعیت اضطراری ملی برای محدود کردن شیوع بیماری coronavirus (COVID۱۹)را اعلام کرد، عملیات حفاری در این سه معدن را به حالت تعلیق درآورد.

معدنچی کانادایی اشاره کرد که همه کارکنان و پیمانکاران که مسئول انجام ‌وظیفه هستند تحت کنترل پزشکی قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این در صورتی که پزشکان شرکت آزمایش کارمندان را توصیه کنند، کیت تست Covid-19 در دسترس است.

مدیر اجرایی Endeavor، بردفورد کوک گفت: "به دنبال فرمان دولت اخیر مبنی بر اینکه معادن در حال حاضر یک فعالیت اساسی است، ما به طور مؤثر عملیات معدن خود را به صورت ایمن و به موقع انجام می دهیم. همه خوشحال هستند که به کار خود باز می گردند و اقدامات سخت افزاری و ایمنی ما از مردم و جوامع آنها مراقبت می کند. "

در معدن Guanacevi، کارکنان کارخانه دو سنگ شکن مخروطی بازسازی شده را در طول تعلیق نصب کردند تا این نیروگاه بتواند ماه آینده به ظرفیت تولید 1200 تن در روز (tpd) بازگردد.

در بولانیتوس، کارکنان معدن در حال تکمیل توسعه سنگ معدن سن میگل در طی دو ماه آینده هستند. این امر باعث می شود تا تولید قبل از پایان سه ماهه دوم سال جاری به 1100 تن در روز برسد.

در همین حال، کارخانه در ال کامپاس پردازش ذخایر کم عیار را آغاز کرده است در حالی که این معدن استخراج سنگ معدن را تا 250 تن در روز در ماه ژوئن بالا می برد.

هر یک از این معادن کارخانجات فرآوری سنگ معدن را آغاز کرده اند تا بتوانند به سرعت از ظرفیت های اولیه خود استفاده کنند.

عناوین برگزیده