تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۱۰۷۷۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز رشد ۱۷ هزار و ۶۶۸ واحدی شاخص رخ داد:

معاملات مشکوک بانک فرابورسی، ایران خودرو، سایپا، مخابرات + ۱۱ نماد

می متالز - در روز رشد ۱۷ هزار و ۶۶۸ واحدی شاخص، بانک فرابورسی، ایران خودرو، سایپا، مخابرات و ۱۱ نماد دیگر شامل معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک بانک فرابورسی، ایران خودرو، سایپا، مخابرات + ۱۱ نماد

به گزارش می متالز، در جریان معاملات سومین روز کاری هفته، بازار سهام با افزایش فشار عرضه در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که با رشد بزرگان در نهایت نماگر بازار با رشد 17 هزار و 659 واحدی و ورود به میانه کانال 988 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب بیش از 7.2 هزار میلیارد تومان در بورس و 3.4 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو و سایپا با داد و ستد بیش از 2 و 1.4 میلیارد سهم و بانک تجارت، بانک صادرات به همراه پارس خودرو با تقاضای 853، 440 و 236 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 8 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت الکتریک خودرو شرق ضمن رشد 5 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 11.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سنگ آهن گهر زمین، شیمیایی سینا، بیمه‌ میهن، سالمین، ایران خودرو، پارس مینو، توسعه اقتصادی آرین، بانک‌ شهر، سرمایه‌ گذاری ملت، باما، گز سکه، ویتانا، مخابرات و سایپا مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک فرابورسی، ایران خودرو، سایپا، مخابرات و 11 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده