تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۳۲۷
کد خبر: ۱۰۷۹۳۶
سرویس خبر : انرژی

اداره کل راهداری و منطقه ۵ عملیات انتقال گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

می متالز - سرپرست منطقه پنج عملیات انتقال گاز از امضای یک تفاهم‌نامه اجرایی بین منطقه پنج عملیات انتقال گاز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس خبرداد.
اداره کل راهداری و منطقه ۵ عملیات انتقال گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش می متالز، پیمان خضرایی با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه برای احداث جاده جایگزین مجتمع ایستگاه‌های تقویت فشار گاز فراشبند امضا شد که طرف‌ها متعهد به اجرای کامل آن شدند. این تفاهم‌نامه با توجه به وضع جاده دسترسی به تاسیسات تقویت فشار گاز فراشبند و دریافت مجوزهای لازم برای بهینه‌سازی وضع موجود امضا شده است.

وی ادامه داد: جاده موجود به دلیل عبور از محدوده ایمنی حدفاصل تاسیسات تقویت فشار گاز و استفاده مشترک روستاییان برای تردد و همچنین دسترسی نیروها به تاسیسات شرایط غیر ایمنی را ایجاد کرده که مساعدت انجام‌شده و ساخت مسیر جایگزین، سبب رضایتمندی مجاوران تاسیسات می‌شود.

سرپرست منطقه پنج عملیات انتقال گاز با اشاره به تعهدهای طرف‌ها در این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: مقرر شد که طی ۹ ماه فرآیند تحصیل و اجرای پروژه انجام شود. هزینه اجرایی پروژه نیز حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خضرایی تصریح کرد: امید است با اجرای این پروژه گام مهمی در راستای مسوولیت‌های اجتماعی منطقه پنج عملیات انتقال گاز به‌منظور سهولت عبور و مرور همجواران تاسیسات و ارتقای ایمنی آنان و همچنین بالابردن ظرفیت ایمنی و حفاظت تاسیسات انجام بگیرد.

عناوین برگزیده